who gets it? :)

خرید بک لینک

آقا من اصن غیر اجتماعی ام.

ویرد ام.

مشکل دارم.

فلانم.

هرچی.

نمیتونم با یکی دیگه زندگی کنم.

واقعن نمیتونم.

من اتاقمو لازم دارم. پرایوسی مو لازم دارم. تنهاییمو لازم دارم.

نمیتونم.

دست از سرم بردارید.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

ذهنم درگیره و تمرکز نمیتونم بکنم.کاش فقط بتونم تمرکز کنم و کارمو جلو ببرم.به صورت باورنکردنی ای خستهام تمام مدت.نمیتونم کار کنم.خستهام.تو دیگه نیا تو ذهنم این جور وقتا... میشه؟!دور شو از ذهنم. who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

بسهپاک شوتوروخدا پاک شونمیخام هروقت اسمتو میشنوم قلبم بایسته.نمیخام حالم بد شه.نمیخام بشینم گریه کنم تا ساعت ها.نمیخام صدای جیغ ممتد بشنوم تو سرم.نمیخام نمیخام نمیخامپاک شو از تو ذهنم.پاک شو ا who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

So who do you think you are?

Ruing around leaving scars

collecting your jar of hearts

and tearing love apart

You're goa catch a cold

from the ice inside your soul

So don't come back for me

Who do you think you are?


Who do you think you are...

Who do you think you are...

Who do you think you are........


who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

اه بابا لعنت بهت!واقعن لعنت بهت!خسته شدم دیگه ازین وضعلعععععنت بهت!!!به درک که دوستم نداری یا نداشتی یا هر کوفتیبه درک که یادت رفته منوبه درک که من هنوز نمیتونم هیچ رابطه دیگه ای شروع کنمبه درک who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

None of us sees a damn thing in the dark...

we just keep on driving...

hoping for the best...

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

انقدر پترنهای رفتاریم قابل پیشبینی شده که ترسناکه!

امتحان و درس و اینا شدید شده استرسم زده بالا شب خوابم نمیبره

و یه ذره، فقط یه ذره جدی داشت میشد رابطم.

پنیک کردم زدم زیر کلش

برگشتم به رفیقمون پیام دادم بعد سه ماه!

اصن یه وضعیتی.

خدابخیر کنه خلاصه :)))

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

چند وقتیه که نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.

تلاشی هم نمیکنم که بفهمم.

صرفن میگذرونم روزهارو

ببینم که چی میشه :)

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

Oh my man I love him so...He'll never know :)All my life is just despairBut I don't care...When he takes me in his arms...The world is bright, all rightWhat's the difference if I sayI'll go a who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

قسمت خنده تلخدارش اونجاست که تو همیشه همین آدم مغرور خودخواه بیشعوری بودی که الان هستی.همیشه همین بودی.صرفن من به قدری دوستت داشتم که نمیدیدم اینو.و الان هم با وجود دونستنش هم نمیتونم قبولش کنم.ن who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

صفحه بندی